rozwiń zwiń
Wszystkie książki w serii (23)
Sortuj:
więcej
Okładka książki Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa Henryk Mruk
Średnia ocen:
7,4 / 10
5 ocen
Czytelnicy: 24 Opinie: 2
Okładka książki Marketing doświadczeń Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak (marketing)
Średnia ocen:
6,5 / 10
2 ocen
Czytelnicy: 9 Opinie: 1
Okładka książki Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka Krzysztof Fonfara
Średnia ocen:
8,0 / 10
2 ocen
Czytelnicy: 5 Opinie: 0
Okładka książki Marketing. Podręcznik akademicki Eugeniusz Michalski
Średnia ocen:
5,0 / 10
5 ocen
Czytelnicy: 12 Opinie: 0
Okładka książki Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści Piotr Bucki
Średnia ocen:
6,9 / 10
39 ocen
Czytelnicy: 158 Opinie: 9
Okładka książki Visual Storytelling. Jak opowiadać językiem video Monika Górska
Średnia ocen:
8,3 / 10
7 ocen
Czytelnicy: 42 Opinie: 1
Okładka książki Uwiedź klienta. Marketing w social mediach Monika Czaplicka
Średnia ocen:
7,4 / 10
9 ocen
Czytelnicy: 40 Opinie: 1
Okładka książki Marka 5.0. Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości? Jacek Kotarbiński
Średnia ocen:
7,2 / 10
9 ocen
Czytelnicy: 63 Opinie: 2
Okładka książki Sapiens na zakupach. O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy Piotr Bucki
Średnia ocen:
7,6 / 10
30 ocen
Czytelnicy: 216 Opinie: 2
Okładka książki Bogactwo brandingu. Rozmowy z twórcami największych polskich marek Adam Lis
Średnia ocen:
8,0 / 10
2 ocen
Czytelnicy: 22 Opinie: 0